بسم الله الرحمن الرحیم

 

به قول فرمانده کل گردان ها، از همه چیز مهم تر در اولویت دهی برای عرصه ها، توجه به امام زمان علیه السلام است

چیزی که خود من متاسفانه خیلی واضح و عالی نمی دیدمش و معنای دقیقش رو درک نمی کردم

اما الان به حرمت زحمات اساتید و ابتلایاتی که در مسیر رشد داشتم smileyبیشتر دارم می بینمش

استاد اخوت می گفتن اگر کسی خودش رو یاور و ناصر امامش بدونه در هر عرصه ای که هست

به خودش می باله که این سمت رو یافته و هر قدمی هم که در عرصه اش برمیداره میدونه در منظر امام خودش داره قدم بر میداره

 

بعد از این صحبتای استاد به نظرم رسید باید یه چیزایی رو جدی جدی از برنامه ی روزها و شبام حذف کنم دقیق تر و عالی تر

و یه چیزایی رو هم اضافه کنم اونهم به شکلی کاملا دقیق

در ثانی من به دلایل و نواهی متعدد فرصت خیلی زیادی نداشتم و باید بیشترین بهره رو از زمانم می بردم

اما خب دقیق نمی دونستم

جالبه بدون اینکه به استاد بگیم استاد خدا حفظ شون کنه راه ش رو نشون مون دادن

فرمودن شما برنامه ی هفتگی تون رو فهرست کنید و بعد اونها رو تقدیم به ساحت مقدس امام زمان مون کنید و ایشان رو که امام لیله القدر هستند رو واسطه کنیم تا همه ی اون اعمال رو پذیرفته و به لیله القدر و خیر من الف شهر وصل کنند.

فرمودن این کار به عنایت امام معصوم علیه السلام امکان پذیره ... اینکه زمان انجام امورمون رو کوتاه و اثر اون رو بسیار قوی کنیم .

هم چنین از امام بخوایم که اعمالی که چنین خاصیتی رو ندارن ولی در برنامه ی ما هستن رو با اعمالی که چنین خاصیتی دارن ولی در برنامه ی ما موجود نیستن را معاوضه کنند

و ایشان این کار را می کنند ... اگر ایمان و اعتقاد ما را به نظم امامت ببینند... heart

ادامه دارد...